Nowy most wybudowano w roku 2008 na miejscu starej przeprawy o konstrukcji żelbetowej, płytowo-belkowej. Poprzedni most został w całości rozebrany, łącznie z podporami i skrzydełkami oporowymi. Nowa konstrukcja została wyposażona w chodniki i zaprojektowana na klasę obciążeń A normy PN-85/S-10030, by wyjść naprzeciw wzrastającemu natężeniu ruchu na drodze wojewódzkiej numer 479. Przęsło mostu wykonano jako konstrukcję gruntowo-powłokową o ustroju nośnym z blachy falistej (Multiplate MP200), opartej na żelbetowych fundamentach.
TYP OBIEKTU: most drogowy
PRZESZKODA: rzeka Niniwka
KONSTRUKCJA: gruntowo-powłokowa
Schemat statyczny: zintegrowany
Dźwigary główne: blacha falista
GEOMETRIA:
Liczba przęseł: 1 (4,50 m)
Długość całkowita: 11,00 mWidok od strony wschodniej |
Barieroporęcz i gzymsy na moście |