Most w ciągu ul. Podgórze nad korytem Niniwki to konstrukcja żelbetowa, zintegrowana (do współpracy zostaje wykorzystana zasypka gruntowa). Na mapie z końca XX wieku przez mostek przebiegały tory bocznicy kolejowej, prowadzącej do dawnej żwirowni, więc nie jest wykluczone, że przez ten obiekt przejeżdżały pociągi towarowe i był on pierwotnie mostem kolejowym. Obecnie odbywa się po nim ruch pieszych i samochodów, dlatego ostatecznie został zakwalifikowany jako most drogowy. Najprawdopodobniej obiekt został wykonany na podstawie typowego projektu mostu z elementów prefabrykowanych typu C.
TYP OBIEKTU: most drogowy
PRZESZKODA: rzeka Niniwka
KONSTRUKCJA: betonowa
Schemat statyczny: ramowy
Dźwigary główne: prefabrykaty typu C
GEOMETRIA:
Liczba przęseł: 1 (5,40 m)
Długość całkowita: 12,50 mNiniwka przepływająca pod mostem |
Spód konstrukcji |
Połączenie rygla ze słupem |