Kładka została wybudowana wzdłuż wiaduktu drogowego nad linią kolejową nr 14 dla zapewnienia krótszego przejścia bezkolizyjnego na drugą stronę torów niż wydzielonym na wiadukcie chodnikiem. Obiekt wykonano jako trzyprzęsłowy o konstrukcji belkowej, z prefabrykatów identycznych jak w sąsiednim wiadukcie. Podpory słupowe zakończono oczepami żelbetowymi. Na kładkę z obu stron prowadzą schody czterobiegowe proste, oparte na skrajnych podporach.
TYP OBIEKTU: kładka
PRZESZKODA: linia kolejowa nr 14
KONSTRUKCJA: betonowa
Schemat statyczny: belkowy, ciągły
Dźwigary główne: belki prefabrykowane BSK
GEOMETRIA:
Liczba przęseł: 3 (3 x 18,30 m)
Długość całkowita: 90,20 mOparcie przęseł na podporze pośredniej |
Nawierzchnia i wyposażenie kładki |